PROIECT DIDACTIC

Compus de: PROF. PENIȘOARĂ ANDREEA-ROXANAScoala: CLUBUL SPORTIV ȘCOLAR LUGOJPublicat: 02/08/2023Resursele Profesorului
PROIECT DIDACTIC

GRUPA:

PERFORMANȚĂ;

LOC DESFĂȘURARE:

  SALA DE SPORT;

MATERIALE:

SALTELE,KIMONO 

Temele lectiei:

1.PERFECTIONAREA PROCEDEULUI HARAI-GOSHI DIN DEPLASARE; 2.UKHI-KOMI-RENRAKU-WAZA (REPETAREA COMBINATIILOR)

MOMENTELE SI DURATA LECTIEI:

Organizarea colectivului de elevi 2’; Pregatirea organismului pentru efort 8’; Influentarea selectiva a aparatului locomotor 10’; Tema 1 Perfectionarea procedeului HARAI-GOSHI; Tema2 UKHI-KOMI-RENRAKU-WAZA (REPETAREA COMBINATIILOR); Revenirea organismului dupa effort 3’; Concluzii si recomandari 2’;

CONTINUTURI:

alinierea in line pe un rand; salutul; verificarea tinutei si a starii de sanatate; comunicarea temelor; Variante de mers: mers pe varfuri, mers pe calcaie, mers ghemuit; Variante de alergare: alergare usoara, alergare cu pendularea gambelor inapoi, alergare cu ducerea genunchilor sus la piept, alergare cu pas saltat, alergare cu pas sarit, alergare cu pas adaugat

Exercitii libere:

  • - P.I.Stand departat cu mainile pe solduri
  • - T1-aplecarea capului inainte
  • - T2-extensie
  • - T3-indoire lat stanga
  • - T4-indoire lat dreapta
  • - P.I.Stand departat cu bratele indoite la piept
  • - T1-arcuirea bratelor indoite
  • - T2-intinderea bratelor in lteral si arcuire
  • - T3-4 idem
  • - P.I.Stand departat cu bratele intinse pe langa cap
  • - T1-2-extensia trumchiului cu arcuire  
  • - T2-3-indoirea trunchiului cu arcuire cu ducerea bratelor spre varful picioarelor
  • - P.I.Stand
  • - T1-pas lateral stg cu ducerea mainilor pe umeri
  • - T2-ridicarea pe varfuri cu ducerea bratelor inainte sus
  • - T3-1
  • - T4-P.I.
  • - T5-8-idem pe piciorul drept
  • - P.I.Stand departat
  • - T1-2-fandare cu arcuire pe piciorul stang in fata
  • - T3-4-fandare cu arcuire pe piciorul drept in fata

Scoala caderii: ushiro-ukemi; yoko-ukemi; mae-ukemi

  • - Elevii vor fi impartiti cate doi: repetarea procedeului pe deplasare lateral stanga; repetarea procedeului pe deplasare lateral pe dreapta; repetareaprocedeului cu proiectare pe ambele parti.
  • - Elevii vor fi impartiti cate doi: Explicatie si demonstratie

-executia combinatiei OUCHI-GARI,UCHI-GOSHI

-executia combinatiei UCHI-MATA HARAI GOSHI

-executia combinatiei DE-ASHI-BARAI ,O-SOTO-GARI

  • - RANDORI

-streching

-exercitii de respiratie

-aprecieri asupra comportamentului elevilor la lectie

-salutul

DOZARE:

30”, 8’, 10’, 25’, 20’,

INDICATII METODICE SI FORMATII DE LUCRU:

In linie pe un rand; In sir cate unul; se vor forma doua coloane; pe timpul executiei spatele se tine drept; arcuire ampla; spatele drept in timpul fandarii; impartirea copiilor in functie de greutate; secerarea piciorului se face cu piciorul intins; dezechilibrarea; asigurarea la proiectare; impartirea copiilor in functie de categoria greutate; dezechilibrarea; piciorul de sprijin; Pe toata suprafata salii; In linie pe un rand

Înapoi