TEST/FIȘĂ DE LUCRU DIN... LECTURA - ,,Povestea frindelului” de Andrew Clements

Compus de: Prof.înv.primar Țărău Ramona-TeodoraScoala: Școala Gimnazială ,,Octavian Goga” OradeaPublicat: 07/09/2023Resursele Profesorului
TEST/FIȘĂ DE LUCRU DIN...  LECTURA - ,,Povestea frindelului” de Andrew Clements

1. Notează numele a cinci personaje pe care le-ai întâlnit în lectura parcursă. 

-------------------------------------------------------------------------------

2. Completează propozițiile de mai jos cu cuvintele potrivite: 

  • - Doamna G. era profesoară de ____________________________ . 
  • - Ea era, de obicei, o profesoară __________________________ . 
  • - Profesoara pur și simplu adora ___________________________ . 
  • - Ea a trimis părinților scrisori, în care le spunea să cumpere copiilor, pentru clasa a V-a

3. Adevărat SAU fals?

  1. În prima oră cu doamna G., elevii au dat test din cuvintele învățate. 
  2. Strategia ,,piedică pentru profesori” a fost inventată de către părinți.
  3. Acasă la Nick exista o regulă: prima dată dușul. 
  4. Biblioteca familiei lui Nick cuprindea trei pereți din patru. 

4.Răspunde la întrebările de mai jos: 

  1. Cum se simțea Nick înainte de prima lui prezentare? 
  2. Ce părere ai despre prezentarea pe care a făcut-o băiatul? 
  3. Crezi că doamnei G. i-a plăcut prezentarea băiatului? 
  4. Ce au găsit băiatul și Janet pe jos, pe lângă bordura pe care pășeau ei, în drumul spre casă? 

5. Numerotează ideile după ordinea în care s-au întâmplat: 

Cine folosea cuvântul frindel era pedepsit după ore. 

Copiii cer doamnei G. un frindel.

La un moment dat, invenția lui Nick apare în ziarul orașului. 

Directoarea vine acasă la Nick pentrua  discuta cu părinții lui

Datorită interviului de la TV, cuvântul inventat de Nick ajunge peste tot.

Nick devine bogat, foarte bogat.

6.Ce sentimente te-au cuprins când ai citit finalul textului? De ce? Explică! 

---------------------------------------------------------------------------

Înapoi